MAESTRÍA EN ENSEÑANZA DE INGLES COMO LENGUA EXTRANJERA - POSGRADOS
URI permanente para esta colecciónhttps://dspace.ucacue.edu.ec/handle/ucacue/8727
Examinar
Envíos recientes
Ítem Acceso Abierto Classroom environment influences in speaking anxiety levels(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Castro Vaca , Brinner Daniel; Argudo Garzón , AntonioÍtem Acceso Abierto The use of short to improve english proficiency in sixth graders(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Astudillo Tapia , Byron Teodoro; Argudo Serrano, JuanitaÍtem Acceso Abierto The impact of classical education techniques, drilling and teacher-led discovery, on speaking accuracy in 8th- grade students(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Yela Veliz , María Belen; Carrión Espinosa, AngelÍtem Acceso Abierto Effects of audiovisuals on A2 english speaking skills: analysis at Andres F. Cordova School Students(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Paguay Muñoz , Blanca Marlene; Naranjo Andrade, ShalenaÍtem Acceso Abierto The impact of Theme-Based Instruction: Trending Topics on Speaking Skills, in EFL ninth-grade learners from B.E.S Presidente Velasco(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Rojas Buñay , Erika Viviana; Guamán Luna, MarthaÍtem Acceso Abierto Music as a resource to develop the listening skills of efl elementary school students(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Laica Ambuzha, Verónica Alexandra; Fajardo Dack, TammyÍtem Acceso Abierto La caducidad de la prisión preventiva(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Jaramillo Tenenpaguay, Eliceo Antonio; Palacios Moreno, DiegoÍtem Acceso Abierto Analyzing the effectiveness of the Ecuadorian Curriculum in English as a Second Language for students with learning disabilities(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Velásquez Cedeño, Karen Andrea; Argudo Serrano, JuanitaÍtem Acceso Abierto The effects of using pictograms during the English teaching-learning process in primary school(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Pauzhi Coellar, Cristina; Argudo Serrano, JuanitaÍtem Acceso Abierto Analysis of EFL teaching approaches for students with intellectual disabilities: case study of a student with cerebral palsy(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Mosquera Montaluisa, Ana Gabriela; Vega, MelitaÍtem Acceso Abierto The use of humor strategies to motivate B1 EFL students from the Catholic University of Cuenca (UCACUE)(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Hernández Colón, Claudia; Guamán Luna, MarthaÍtem Acceso Abierto The effect of voice recording as a tool to improve speaking skills(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Idrodo Maldonado, Nelly Beatriz; Fajardo Dack, TammyÍtem Acceso Abierto Storytelling in the speaking skills development in third grade students at Unidad Educativa “Fray Alvaro Valladares”(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Escobar Arbolada , Leslye Zamira; Contreras Parra, JuanÍtem Acceso Abierto The effectiveness of the task bases language teaching in pronuntation skills of elementary students(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Duma Quilambaqui , Diego Paúl; Contreras Parra, JuanÍtem Acceso Abierto The importance of phonological awareness as a natural approach in children´s reading process from Manuela Cañizares School(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Morales Pilatuña , Noemi Margarita; Contreras Parra, JuanÍtem Acceso Abierto Diagnosis of the use of flipped classrooms inthe English as a foreing language trough tacher´s perception in secondary education institutions in the city of Ambato(Universidad Católica de Cuenca, 2024) López Jordán , José Andrés; Argudo Garzón, AntonioÍtem Acceso Abierto Diagnosis of the use of english as a foreign language as an instrumental competence in university students from Cuenca- Ecuador(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Erazo Alvarez, Guido Oliver; Albán Neira, MaríaÍtem Acceso Abierto Gamificación to generate intrinsic motivation in B1 high school students from unidad educativa Sudamericano(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Erazo Marquez , Oliver Jhosue; Argudo Garzón , AntonioÍtem Acceso Abierto Voices of IB Learners: social justice education in the EFL classroom-opening doors to a mare communicative approach(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Jimenez Carlos , Tania Alexandra; Fajardo Dack, TammyÍtem Acceso Abierto The impact of short videos in the listening skills of young adults with A1 level from, UCACUE(Universidad Católica de Cuenca, 2024) Rojas Buñay , Fresia Lisbeth; Guamán Luna, Martha