MAESTRÍA EN ENSEÑANZA DE INGLES COMO LENGUA EXTRANJERA - POSGRADOS
URI permanente para esta colecciónhttps://dspace.ucacue.edu.ec/handle/ucacue/8727
Examinar
Envíos recientes
Item type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , Mindfulness enhancing concentration in english language reading comprehension(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Muñoz Gallardo, Teresa Marlene; Guamán Luna, MarthaItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , Ther impact of board games when teaching English grammar to young learners(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Montufar Zavala, Priscila Carolina; Valdiviezo Ramírez, EstebanItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , Diagnostic study of lexical retention challenges in an english as a fo.reign language (EFL) student with down syndrome at the pre-A1 level(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Murillo Pavón, María José; Valdiviezo Ramírez, EstebanItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , Chatgpt and EFL: A thorough exploration through literature(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Rodriguez Moscoso , Melissa Bernarda; T, Shalane; T, RicardoItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , A movie method proposal to teach vocabulary for "Nuevo Rocafuerte High School" EFL Students(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Oña Domínguez , Luis Patricio; Argudo Garzon, AntonioItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , Approaches and methods currently used for teaching english to adult inmigrats in the United States(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Ambrosil Banegas , Paúl mauricio; T, Antonio; T, RicardoItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , Teaching english to mixed-level classes in rural schools(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Tilaguango , Dalia Mariela; Argudo Serrano, JuanitaItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , the impact of content and language integrated learning (CLIL) on the speaking skill in the EFL clasroom at the secondary level(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Tapia Arboleda , Lucia Gabriela; Melita , VegaItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , Exploring the trasformative impact of ICT integration in the EFL classroom(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Torres Duque , José Alfredo; T, Juanita; T, RicardoItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , Exploring innovative neuropedagogical implications in english as a forign language teaching(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Solano Orellana , Gabriela Patricia; Melita , VegaItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , A focus on tchnical english for High School students pursuing a specialized career in hotel services(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Torres Lituma , Sonia Lucia; T, Juanita; T, RicardoItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , the use of project-based learning in EFL classrooms: A leterature review(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Calderón Vallejo, Gessica Adriana; Perez Ortega, MariaItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , The impact of song-based english lessons in the motivation of EFL students(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Vallejo Gudiño, John Sebastian; Perez Ortega, MariaItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , A proposal to use Duolingo when teaching english vocabulary to fifth-grade students in the Unidad Educativa Rumiñahui(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Pérez Reyes , Leslie Micaela; Guamán Luna, MarthaItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , The double-edged sword sword: benefits and challenges that artificial intelligence (AI) tools can bring to EFL teaching and learning(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Campoverde Quezada , Diana Alexandra; T, Esteban; T, RicardoItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , Examining the implmentation of situational Language teaching (SLT) in the EFL classroom: A semi-systematic literature review(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Arcos Hermosa, Mayra Elizabeth; Arcos, MeltaItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , The use Canvas and Voice Thread in an online English master´s degree(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Aguaiza Ruiz , Karen Mishell; Naranjo Andrade, ShalenaItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , Literature review about the intrinsic motivation in young english as a foreingn Language Learners(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Sánchez Franco , Carla Elizabeth; Perez Ortega, MaríaItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , The impact of digital platforms on english learning in ecuadorian public primary schools(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Gavilanes Cuesta , María Eugenia; T, Shalena; T, RicardoItem type: Ítem , Access status: Acceso Abierto , Factors affecting the development of listening comprehension of EFL adolescent learns(Universidad Católica de Cuenca, 2025) Chacón Zhañay , Lesley Jennifer; Argudo Serrano, Juanita