Examinando por Autor "Santos Altamirano, Freddy Marcelo"
Mostrando 1 - 4 de 4
- Resultados por página
- Opciones de ordenación
Ítem Solo Metadatos Gestión de la información en los medios de comunicación en situaciones de crisis por desastres naturales y el rol del comunicador social, en relación con la realidad del cantón Baños de Agua Santa durante el trimestre mayo julio 2012 y su impacto en la opinión pública(Universidad Católica de Cuenca. Ciencias de la Información y Comunicación Social, 2013) Guevara Pineda, Raúl Ernesto; Guijarro Cordero, Ana Luisa; Santos Altamirano, Freddy Marcelo; 1802183853Ítem Solo Metadatos Mensaje de la palabra de Dios a través de los medios de comunicación social y su incidencia en los estudiantes de dos colegios de bachillerato del cantón Gualaquiza, durante el período marzo-julio de 2013(2014) Anangonó Anguisaca, María Amparito; Guijarro Cordero, Ana Luisa; Santos Altamirano, Freddy Marcelo; 1900344936Ítem Solo Metadatos La Pericia Criminalistica(Universidad Católica de Cuenca. Facultad de derecho, 2004) Santos Altamirano, Freddy Marcelo; Gonzalez Montesinos ArturoÍtem Solo Metadatos Plan de comunicación estratégica para el fortalecimiento de la praticipación estudiantil en el proceso de heteroevaluación docente de la Universidad Católica de Cuenca.(Universidad Católica de Cuenca., 2020) Vázquez Bravo, Juan Carlos; Santos Altamirano, Freddy Marcelo; 0603357294Hetero-evaluation refers to the evaluation that one person performs upon another, and is considered the closest to the student voice in the learning process taught by academic staff, which seeks continuous improvement and quality in Higher Education. In this sense, the present study seeks to identify the communicational processes that are conducted in the global process of the Teacher Evaluation of the Catholic University of Cuenca, with emphasis on the Hetero-evaluation component; they are decisive on the levels of knowledge and participation in the Teacher Evaluation processes. The participation results obtained in three consecutive evaluation periods are observed and analyzed, as well as the entire context in which the process is developed to establish the necessary communication actions, and propose a Communication Plan that will allow strengthening the student participation, and consequently, a culture of institutional evaluation. With this, the true academic administrative feedback process for Teacher-Student is fulfilled.